Tiedote 2021 09

Hyvät Ellilän suvun jäsenet,

Olemme eläneet pandemian myötä poikkeusaikoja jo yli vuoden ajan. Vuosi 2021, jota on hallinnut ja jota yhä hallitsee koronavirus, on saavuttanut puolivälin. Toivottavasti kukaan sukuseuramme jäsenistä ei ole virukseen sairastunut, ja toivottavasti rokotusmäärien kasvaessa elämä pääsee palaamaan normaaliksi mahdollisimman pian.

Nykyinen sukuseuran hallitus kaudelle 2019-2023 tuli valituksi suvun sääntömääräisessä toimikausikokouksessa, joka pidettiin Iin Kuivaniemellä 3.-4.8.2019. Hallituksen jäsenistö pysyi osin samana ja osin muuttui. Hallituksen puheenjohtajaksi valittiin Heikki Ellilä. Hallituksen jäsenet asuvat eri puolilla maatamme, joten olemme myös tästä ja koronaviruksesta johtuen pitäneet ja pidämme sähköisesti SKYPEN kautta kokouksemme. Heikki Ellilä on luonut omat sukuseuran verkkosivut, jotka löytyvät osoitteesta ellilansuku.fi. Käykääpä tutustumassa! Heikki Ellilä on ansiokkaasti kääntänyt sukuseuran sivut myös ruotsin ja englannin kielelle. Kyseisestä sukuseuran sivustosta löytyy kattava ja tiedoiltaan päivittyvä tietopaketti Ellilän sukuun liittyen. Facebookista löytyy nimeltään Ellilä United suvun sosiaalisen median tili, jota hallinnoi ylläpitäjänä sukumme jäsen Kirsi Zühlke. Hän hyväksyy ryhmään liittyvät henkilöt. Tämä ryhmä on jäsentensä sisäinen keskustelufoorumi, eikä sillä ole virallista roolia Ellilän Sukuseura r.y. toiminnassa.

Tällä hetkellä jäsenistömme on suhteellisen pieni, ja nyt kaivattaisiin uusia sukuseurastamme ja sen toiminnasta kiinnostuneita jäseniä, ikään ja sukupuoleen katsomatta. Yhtenä hienona syynä liittyä jäseneksi voi mainita sen, että Heikki Ellilä on laatinut Ellilän suvun jäsenistöstä sähköisen sukupuun, jota jokaisen sukuseuran jäsenmaksun (hinta 20 €/henkilö) maksaneen henkilön on mahdollista tutkia omalta tietokoneeltaan käsin erillisestä sihteerille osoitetusta pyynnöstä saada yksilöityä tietoa sähkö- tai etanapostilla. Sukupuu ei ole siis julkisesti näkyvillä verkkosivustolla. Ellilän suvun sukukirja on saatavilla tällä hetkellä ainoastaan sähköisesti, sähköpostiliitteenä. Ellilän sukuseuran hallitus selvittää par’aikaa painetun sukukirjaversion kustannuksia, ja mahdollisuutta lisätä sen sukutuotelistalle maksullisena tuotteena. Jatkossa on mahdollista myös hankkia sukuseuran myyntituotteita sukuseuran nettisivuilta.

Jäsenmaksu kattaa yhden toimikauden kerrallaan, tällä hetkellä 2019-2023. Kun sukuseuran jäsenen tiedoissa tapahtuu muutoksia, esimerkiksi avioliiton kautta sukunimen vaihdos, sen voi ilmoittaa sihteerille sähköpostitse sihteeri@ellilansuku.fi.

Ken haluaa liittyä Ellilän sukuseuran jäseneksi ja maksaa jäsenmaksun, tässä on tilinumero:
Osuuspankki FI40 5741 7040 0067 91; summa 20,00 €/henkilö.
Viestikenttään kirjoitetaan jokaisen maksun suorittajan nimi ja kotiosoite.

Lämpimästi tervetuloa Ellilän suvun jäseneksi ja sukuseuratoimintaan mukaan!

P.S. Pyydämme ystävällisesti jakamaan tätä kirjettä eteenpäin Ellilän sukulaisillemme,
jotta tämä tavoittaisi mahdollisimman suuren joukon sukulaisia.